Re: Zig Zag kontra TPSA

Autor: Lech Klaude. (claude_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 20:34:43 MET DST

Witajcie !

Michal Sibilski <sibil_at_infinit.com.pl> napisał(a) w artykule
<344D1BC1.146CE2B3_at_infinit.com.pl>...
> zaskarzyla TPSA
> i dobrze...
> tpsa tylko pozornie "robie dobrze" osobom korzystajacym z internetu ..
> przeciez dokladnie wie, ze jak sie przylaczysz do sieci to nie na 5
> minut tylko na 50 minut (a jednostki bija..., czasmi nawet za czesto bo
> zostaniesz podalczony zamiast do Warszawy to do Gdanska.. i nic o tym
> nie wiesz..)

Tak nie robi, wiesz to doskonale przegladajac bilin, wiec nie chrzan glupot

> wiec niech tp SA nie zgrywa dobrego wujka, bo jest to jak mowilem
> calkowice pozorne ...
> (a wydanie 35 zl. miesiecznie u providera za to, ze mam wlasna skrzynke,
> (a nie xx_at_free.xxx.pl i sie nie wali to raz na godzine) i za to ze
> zadzwonie na numer, ktory nie jest nigdy zajety i nigdy mnie nie zerwie
> i mam pewnosc ile za to place.. to chyba nie duzo..)

to bardzo duzo :)), a pozatym nie zycze sobie zeby ktos za mnie wybieral i
wiedzial lepiej co dla mnie lepsze !!!
zasmarkany ZigZak jest u mnie spalony nie tylko za to ale takze za
drukowanie w prasie komputrowej wyjatkowo glupkowatych ofert...
Ja ich nigdy nie wybiore, ale Ty mozesz robic co chcesz, ja chce miec wybor
i poki mam to jest OK

> pozdrawiam,
> --
> - Michal Sibilski - Pamietaj,
> = E-mail: = ze niewykonujac normy, opozniasz
> - sibil_at_infinit.com.pl - nasz marsz do SOCJALIZMU i krzywdzisz
> = filips_at_plearn.edu.pl = siebie oraz spoleczenstwo. :-D

No wlasnie, Ty norme w wybieraniu za mnie co dla mnie lepsze juz wykonales,
mozesz przejsc do nastepnego hasla :)))

Pozdrawiam "12"