Re: Procesory AMD a programy w Clipperze

Autor: Adam Zachara (bilbo_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 16:34:52 MET DST

Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl) wrote:
: > Witam,
: > slyszalem, ze pewne funkcje Clippera nie dzialaja na procesorach
: > AMD. Czy Ktos z Was wie cos wiecej na ten temat, albo moze
: > zdecydowanie zaprzeczyc ?

: Z tego co wiem to STARE WERSJE Clippera uzywaly danych o czasie wykonania
: niektorych instrukcji w cyklach zegara. Poniewaz byl to wtedy popularny
: jezyk, Intel specjalnie zwolnil te instrukcje w Pentiumach, a AMD - nie.

: _/ _/ _/ ____/ _/
: _/ _/ _/ _/ _/ _/ _____/
: _/
: __/

Mam pare taki programow na AMD i nigdy nie zauwazylem jakichkolwieg
problemow, nie liczac tych, co je nasi wspaniali polscy programisci
popelnili, ale jest to temat na dluuugo dyskusje.