Re: napiecie w sieci a praca komputera.

Autor: Jaroslaw Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 14:24:00 MET DST

Robert Slaski wrote:

> znam
> albo
> czesto
> stac mnie

Ja kiedys w trakcie pisania pracy magisterskiej zauwazylem, ze swiatlo w
pokoju mi przygaslo - w pracy komputera nie zaszly zadne zmiany, rowniez
monitora. Spokojnie zamknalem W95, wylaczylem komputer i zmierzylem
napiecie - bylo ok 150V. Prawde powiedziawszy to sie zdziwilem faktem,
ze moj sprzet tego nie zuwazyl. Czy to normalne.
Z drugiej strony kiedys w pracy nagle mrognelyt swiatla i wszystkim,
poza jednym, przebootowaly sie komputery. Co dziwniejsze ten "wybrany"
komputer byl podlaczony do tego samego acara co moj, a jednak moj tez
sie zbootowal
Jarek