Re: Jaki laser - Panasonic, HP, Lexmark czy minolta?

Autor: Piotr Frejowski (PiotrF_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 10:38:28 MET DST

Witam

Od niedawna (ostatniego piatku) jestem posiadaczem Panasonic KX-P6500.
Szybko drukuje, jakosc wydruków tekstu jest bardzo dobra, troche gorzej
jest z grafika ale da sie wytrzymac. Jedna z jej slabych stron to
sterowniki (nadal tylko 16 bitowe, brak do NT chodzi tam jako HP II P i
tylko 300dpi) i trzeba sie przekopywac przez menu aby sie dostac do
sterowania jakoscia, oszczedzaniem energii czy tonera. Podoba mi sie ze
mozna w niej ustawic wydruk do 4 stron na jednej. Jezeli chodzi koszty
eksploatacji to strona wychodzi za ok. 10 gr. Jestem jak dotad z niej
zadowolony.
Za te cene ok 1300 zl (z VAT) to jest dobry zakup.

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski