Re: Szukam Crack'a do RARa i ZIPa

Autor: Konrad Olejnik (kolejnik_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 08:08:52 MET DST

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Myślę, że jemu nie chodziło o piracenie programików (patrz podkreślenie).

Witam ponownie.
Faktycznie, nieco nieszczesliwie sformulowalem swoje pytanie.
Dokladnie chodzilo mi o programik, ktory potrafi zlamac haslo
w archiwum zabezpieczonym i spakowanym zipem lub/i rarem.

Nie chce sie tutaj tlumaczyc, ze w tym konkretnym przypadku nie
chodzilo mi o "piracenie" (pewnie i tak nikt nie uwierzy :-)).
Okazuje sie natomiast, ze takich programikow wlasciwie nie ma.
Dostalem e-mail'e od wielu osob (wszystkim serdecznie dziekuje
za odpowiedz) ale najczesciej dotyczyly one crack'ow i seriali do
samych pakowaczek (rar, zip). Te programiki ktore mialy "zgadywac"
haslo albo sie zawieszaly, albo stosowaly tak betonskie metody, ze
musialbym komputer zostawic na pol roku (z dzialajacym programem), aby
"moze" cos z tego wyszlo.

Teraz mam inne pytanie: czy ktos moze wie w jaki sposob haslo wplywa
na sposob/metode pakowania? Czy jest tak, ze na podstawie hasla
jest generowany jakis (nazwijmy umownie) klucz, wg. ktorego nastepuje
pakowanie? A moze jest to zorganizowane zupelnie inaczej?

Konrad

P.S. Mimo, ze nie udalo mi sie zlamac hasla, sprawa z zipem jest juz
rozwiazana. Pozostaje rar... :-)

K.O.
|-------- kolejnik_at_ck-sg.p.lodz.pl --------|
        Technical University of Lodz