ZIP i LS120 ?????

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 09:00:25 MET DST

Czy ktos juz mial do czynienia z IomegaZIP Drive oraz z a:drive LS120.
Oczywiscie wersje ATAPI.
Jak sa widziane w systemie z dyskiem IDE i CD-ROMEM ATAPI.
Czy mozna przestawic je za CD-ROM-a (chodzi mi o literki dyskow).
Czy LS120 moze byc widziane jako stacja A (wiem, ze mozna sie z niego
bootowac przy odpowiedniej wersji BIOS-a ale pod jaka litera widzi go
wtedy system).
A co w przypadku 2 dyskow IDE i CD-ROM-a ATAPI ??

--
Pozdrowionka
   Janusz