Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 18:05:13 MET DST

In pl.comp.pecet Magik <pierzchala_at_mech.pk.edu.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
: > Oto czlowiek ktory wierzy Windzie :-)
: > Ale nie dluzej niz 4 godziny :-)

: Niech sobie Pan wyobrazi, że używam Windowsów od 7 lat (najpierw 3.0, potem
: 3.11, później przez jakiś czas 95, a obecnie NT) i nigdy - NIGDY - nie
: miałem żadnej poważniejszej awarii ani utraty danych!

Uwierze. Sam ma dluzej, windoza nigdy nie byla reinstalowana - przezyla
za to pare upgradow, chodzi pod drvspace co zastapil dblspace co zastapil
stackera, i nie ma zwyczeju zawieszac sie czesciej niz raz na pol roku.

Co nie znaczy ze nie mam biezacego backupu, ze nie znam paru rzeczy ktorych
trzeba unikac bo wywalaja maszynke w pare minut, ze nie deneruje
mnie koniecznosc restartowania windozy bo np zawiesila sie obsluga modemu,
i ze nie klne na tysiace mniejszych lub wiekszych niedomagan...

J.