Re: Jaką drukarkę?

Autor: P_at_WEL
Data: Tue 21 Oct 1997 - 23:42:26 MET DST

 Ten temat jest wałkowany dosłownie co tydzien, spojrz wczesniej a na
pewno dowiesz sie ,że zdania są podzielone.
Ci którzy mają HP - chwala HP i odwrotnie.
Ja mam Epsona i jestem zadowolony pomimo jakis bzdurnych gadan ze po
miesiacu zasycha atrament i glowica do wymiany., Nie mam z nią zadnego
problemu.
Jezeli chodzi o szybkosc to HP jest szybsza ale jezeli o jakosc to Epson.
Zresztą sam możesz to sprawdzić idąc do sklepu i poprosić o prubnu
wydruk - ja tak robiłem chodziłem do sklepów z dyskietką i nagranym tam
obrazkiem i prosiłem o wydruk tego obrazka na róznych modelach.
P_at_WEL
koRnac_at_su.onet.pl
ICQ 2116898

Lipi napisał(a) w artykule <62icv2$fsv$1_at_newsfeed.onet.pl>...