Re: To nie zart :-)

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 22:22:55 MET DST

On Mon, 20 Oct 1997 15:28:06 +0100,
"=?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_Raczek?=" <przemek_at_radio.com.pl> wrote:

>a widziales taka, ktora podnosila mysz do gory bo chciala zeby strzalka
>przemiescila sie w gore ?

Przychodze kiedys do pewnej firmy, a tam dziewczyna mi mowi, ze jej
myszka sie zepsula - chodzi _odwrotnie_. Zaciekawiony poszedlem,
patrze - rzeczywiscie - ona w prawo, kursor w lewo; ona w dol, kursor
w gore. Tylko ze myszka byla "ogonkiem" do dolu...
zoon_at_priv.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - +48601261805
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.