Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 14:48:31 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:
>: lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:
>: >Moze by sie chlopaki wzieli na ambicje i wypuscili wreszcie cos
>: >dobrego :-).

>: Ja nie narzekam, na przyklad, na Windows NT...

>Moze nie uzywasz? :-)

>Mozesz mi powiedziec np dlaczego:
>1) administrator nie moze skasowac zadan "systemowych" np tych odpalonych
> przez at. Tudziez nie moze im zmienic priorytetu

Nie wiem. Dla mnie to sa duperele. Wazne jest to ze na NT jedna
tranzakcja idzie w ciagu 2 sekund za $5000, a na AIX jedna na 30
sekund sa $40,000. Czy probowales kiedys korzystac z "technical
support" firmy IBM? Jezeli nie, to uprzedzam - najpierw trzeba
przedstawic zaswiadczenie o niekaralnosci. Potem uzbroic sie w
ciepliwosc, wiedzac ze "time step" bedzie 2 tygodnie. MS o niebo
lepsze. Raz nawet przyslali czlowieka na swoj koszt.

A.L.