Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 16:52:43 MET DST

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:
: lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:
: >Moze by sie chlopaki wzieli na ambicje i wypuscili wreszcie cos
: >dobrego :-).

: Ja nie narzekam, na przyklad, na Windows NT...

Moze nie uzywasz? :-)

Mozesz mi powiedziec np dlaczego:
1) administrator nie moze skasowac zadan "systemowych" np tych odpalonych
   przez at. Tudziez nie moze im zmienic priorytetu

2) tenze at ma mozliwosci zubozone w porownaniu ze standardem znanym od 20
   lat.

3) komenda for ma nowe parametry - np /R - rekursywne szukanie
   zbiorow, tyle ze nazwy sa podane absolutnie [c:\....].
   Jakzesz to ulatwia np porownanie plikow w dwoch roznych katalogach.

4) wyskakuje mi blad "za malo pamieci wirtualnej" w momencie gdy
   zaczynam obslugiwac dlugie pliki. Na szczescie tylko okienko wyskakuje..

5) moj proces obliczeniowy jest co pare sekund zatrzymywany, jesli inny
   proces zaczyna przetwarzac mnostwo plikow...

6) nie ma dynamicznej zmiany priorytetow [tzn zadanie ktore od dawna sie
   liczy nie ma nieco zmniejszanego priorytetu]

Itd, itp ...

J.