Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 08:39:46 MET DST

On 20 Oct 1997, Gregorio Kus wrote:

> I nie pieprzcie mi ze pracujemy wylacznie DLA FORSY (przynajmniej
> nie wszyscy). Gdyby tak bylo na moim komputerze juz dawno stalby
> w95 a ja w 2 tygodnie nauczylbym sie VisualBasica i w nastepne 2 tyg
> MultimediaToolbook'a, i zarabialbym ze 2-3 razy wiecej niz zarabiam.
> I w najmniejszym stopniu nie zazdroszcze tym milym przyglupom, ktorzy
> po 3miesiecznym kursie VB uwazaja sie za programistow, a zwazywszy ze
> i ja tak nazywam moja profesje, mysla ze jest miedzy nami cos wspolnego.
> Nie zazdroszcze im nawet wtedy jesli zarabiaja wiecej ode mnie.

A to zastanawiajace co mowisz, ale idzmy dalej ...

> Wspolczuje natomiast goraco wszystkim ktorzy pracuja DLA FORSY.
> przeciez to musi byc kurewska mordega,
> ja natomiast bawie sie swietnie pracujac
> i na dodatek zostaje mi kupa cholernie przyjemnej satysfakcji
> jaka zostaje zawsze profesjonaliscie kiedy wie ze odwalil kawal
> dobrej roboty, i ze niewielu jest takich ktorzy potrafiliby to
> zrobic lepiej.

Znaczy sie powinienem rozumiec to tak, ze gdyby nagle przestali ci placic
za to co robisz to dalej bys byl z tego wszystkiego tak zadowolony ? Moze
ja materialista jestem....

> Grego
>
> p.s. i zdradze wam jeszcze jedna tajemnice - kobiety zdecydowanie
> wola facetow takich jak ja od tych ktorzy pracuja wylacznie dla
> forsy, nawet jesli ci ostatni maja jej wiecej.
> oczywiscie z wylaczeniem kurew
> te jednak pozostawiam wlasnie tym ostatnim
>
> zeby isc pod prad trzeba miec jaja
> a na istnienie tychze, kobiety nie sa obojetne

Obstawiam ze nie do konca tak jest jak mowisz. Praca za marne grosze, co
ty nazywasz "wchodzeniem pod prad" to nie jest chyba jakas szczegolna
atrakcja dla kobiet. Poza tym chyba kazdy kto zarabia fure szmalu lubi w
jakis sposob swoja prace bo zapewnia mu ona zycie na przyzwoitym poziomie.

                                                        Jurand