Re: 83 Mhz na Edo!!!

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 00:12:39 MET DST

Mon, 20 Oct 1997 14:07:03 +0200, "Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com>
piszesz:

>Dzięki za rady, będę rozwijał mój test.

To dodam jeszcze jeden pomysl, ktorego nie sprawdzalem, ale brzmi
wiarygodnie. Podobno bardzo szybki transfer danych mozna uzyskac
korzystajac z instrukcji ladowania i zapisu rejestrow
zmiennoprzecinkowych. Mozna sprobowac z instrukcja zapisu i odczytu
stanu koprocesora.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski