Re: Skrypt logowania

Autor: Grzegorz Ciaglo (sinc_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 19:00:40 MET DST

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> napisał(a) w artykule
<344b572d.23520038_at_news.nask.pl>...

> [...]
> scenariusze poczatkowe obowiazuja, a to "login:", a to "username:", po
> dwukropku ze spacja lub bez - i skrypt musi to uwzgledniac. Najgorsze
> jesli, jak ponoc sie gdzieniegdzie u telepsa zdarzalo, w tym samym
> miescie czesc portow dostepowych ma tak, a czesc inaczej i diabli
> wiedza ktora wersje kiedy sie trafi - tez na upartego mozna skrypt
> napisac, ale zaczyna to ewoluowac w strone sztucznej inteligencji
> :-((.
> tak wiec - zalecam odrobine ostroznosci przy wykorzystaniu skryptow
> logujacych do telepsa! Telepies zmiennym jest!

Nie wierz mu i bierz mój działa zawsze i każdemu

--
 //''''                                                Grzegorz Ciągło
\\,,,||
     \\,,//   mailto:sinc_at_kki.net.pl     http://www.polbox.com/s/sinc/