Re: Skrypt logowania

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 15:12:12 MET DST

On 20 Oct 1997 13:59:24 GMT, "Paweł R. Nadolski"
<xyzYogurt_at_pitow.wroc.plxyz> wrote:

>Joshua <joshua1_at_priv.onet.pl> wrote in article
>
>19 różnych skryptów. Wg autorów wszystkie działają... ~;-)

I kazdy tylko autorowi...
Kazdy skrypt trzeba przeczytac, zrozumiec chocby z grubsza, nastepnie
wejsc kilkakrotnie na telepsa zwyklym terminalem i zobaczyc, jak sie
zglasza i czy za kazdym razem tak samo - w roznych miejscach rozne
scenariusze poczatkowe obowiazuja, a to "login:", a to "username:", po
dwukropku ze spacja lub bez - i skrypt musi to uwzgledniac. Najgorsze
jesli, jak ponoc sie gdzieniegdzie u telepsa zdarzalo, w tym samym
miescie czesc portow dostepowych ma tak, a czesc inaczej i diabli
wiedza ktora wersje kiedy sie trafi - tez na upartego mozna skrypt
napisac, ale zaczyna to ewoluowac w strone sztucznej inteligencji
:-((.
tak wiec - zalecam odrobine ostroznosci przy wykorzystaniu skryptow
logujacych do telepsa! Telepies zmiennym jest!

Darek