Re: 4MB wavetable za 180pln

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 14:51:21 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> To samo robi driver Yamahy - w dodatku na dowolnej karcie. Masz muzyke
> MIDI z probkami tworzonymi przez MMX-a i gra to mniej wiecej jak Gravisik.

Nic podobnego. Na Tango PCI synteza wavetable jest SPRZETOWA i zajmuje
sie nia chip Ensoniq

Tylko, ze ja wole wladowac RAM do systemu, bo na karcie jest
unieruchomiony
i gdy karta nie jest wykorzystywana nie moge go uzywac.
A z tymi efektami robionymi przez procesor, to cos sie nie zgadza. Jest
chip
do wavetable, ktory robi synteze, a potem mialby wszystko z powrotem
pchac
do CPU ? Eeee ... chyba nie ...

pzdr

--
Maciej Bartkowiak
Institute of Electronics and Telecommunication    phone: (+48 61) 782762