Re: Serwer news - pomocy!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 10:20:26 MET DST

On Sun, 19 Oct 1997 22:55:24 GMT, pitbol_at_polbox.com (Piotr Komorowski)
wrote:

>Ciekaw wiec jestem dlaczego Twoj serwer robi to samo. Nie wiem, czy
>zauwazyles, ale w naglowku tez masz cyferki: NNTO-Posting-Host:
>194.205.175.198 (jako jedyny poza mna na tej grupie).

Bo, jak wiem z innych grup, to jest to serwer tej samej firmy. I
chyba, jak dobrze pamietam, z tego samego miasta... czyli sluzbowy
serwer HeŽSk-a.

Darek

P.S. Kolejny argument, ze po prostu z pyskiem trzeba do nich pojsc
zeby d... ruszyli bo drobny smietnik w systemie pewnie maja...
Jak moj DNS takie nunery robil, to admin dwa razy dziennie konferencje
telefoniczne ze mna odbywal. plus srednio raz na dwa dni stal po
dziesiec minut trzymany za guzik, ile razy go spotkalem... ale firma
mala, admin na miejscu - nie mial wyboru, musial sie az robote wziac!