NT 4.0 + OSR2, niemozliwe stalo sie rzeczywistoscia !!!

Autor: Lukasz Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 16:21:14 MET DST

        Dwa dni temu pytalem ja polaczyc cos takiego na jednym dysku,
oczywiscie OSR2 na fat32, a NT na NTFS. Grzegorz Sz., powiedzial mi ze
to niemozliwe i nawet w microsofcie nie wiedza jak to zrobic, a jednak
sie da bo u mnie juz od wczoraj takie duo chodzi dobrze (o ile winda
moze chodzic dobrze :)) ). Wiec jak spece z micro$oft'u chca wiedziec
jak to sie robi to niech wala do mnie z kasa a ja im pokaze :)).

        Oczywiscie bez pomocy PM3 (lub diskedit'a), by sie nie udalo,
ale bobaj 7 sposob okazal sie dobry i sie udalo, choc samych prob
instalacji bylo ze 2 razy wiecej, teraz naszczescie poznalem
mentalnosc "programistow" malego-miekkiego i juz moge za pierwszym
razem (mam nadzieje) zmusic dwa okna do wspolpracy.
Do boot'owania uzywam OS/2 boot managera (jednak OS/2 rules :)) ).

Troche sie pochwalilem, wiec koncze pozostajac w samouwielbieniu.

Luk

PS. Koles (lamer) powiedzial mi ze jest patch do NT 4, ze widzi fat32,
a drugi co sie niezle zna, powiedzial ze jest ale zwie sie NT5.
Ktora informacja jest prawdziwa ??

      e-mail:jozef_at_kki.net.pl
          Warcraft II page:
http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/