roznica IMA ADPCM a MICROSOFT ADPCM?

Autor: Marek Wodzinski (Majek_at_WriteMe.com)
Data: Sat 18 Oct 1997 - 04:08:17 MET DST

wlasnie.
1. jakby ktos wiedzial czym sie roznia te formaty (poza tym ze wav z IMA
jest troche krotszy i sie szybciej kompresuje)
2. ewentualnie przy okazji jakby ktos mnie oswiecil na jakiej zasadzie
dziala kompresja ADPCM 4:1 i na ile jest stratna?
3. wiem tyle ze jak skompresuje w ADPCM to na sluch nie zauwazam roznicy (w
mp3 JA slysze roznice) ale po spakowaniu i rozpakowaniu wavy jednak sie
roznia (fc itp).
4. oczywiscie interesuje mnie tylko format 16b/stereo/44100Hz
5. wyjasnienie skrotu znam tylko nie wiem w jaki sposob jest ADAPTIVE

--
Majek:) Majek_at_WriteMe.com
Skradzione rowery: http://free.polbox.pl/r/rowersi