Re: Zasieg sieci na BNC

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 12:40:36 MET DST

> A wplyw pogody na jakosc transmisji .... przychodzi latem taki dzien,
> gdy siec przestaje w ogole cos transmitowac az do czasu wymiany karty
> sieciowej/wszystkich kart sieciowych/zakupu nowych komputerow....
> A za oknem piekne sloneczko po burzy :-)

Kabel ma byc pociagniety pionowo, zwisac miedzy dwoma oknami (dwa pietra w
dol, jedno w bok) w akademiku. Tak wiec czy jest ryzyko ze mi pierun cos
rozwali?

BTW. w marcu piorun walnal w centrale telefoniczna. W polowie miasta
modemy poroz@#$%alo, w Urzedzie Miasta jeden komputer (wylaczony) mial
modem, po nim przezszlo po kablach sieciowych i 17 komputerow, calego
Novella, sfajczylo. U mnie ten piorun wypalil modem wewnetrzny, komputer
byl wlaczony i nic nie zauwazyl. Jak to mozliwe: komputer dziala, a tu
piorun rozwala jedna z kart i zadnego przepiecia, nic?

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com