Re: D-Sub czy BNC

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 12:14:50 MET DST

AWid wrote:

> Witam !!
> Mam takie oto pytanie. Posiadam monitor Philips 17A,i ciekawi mnie
> jaką korzyść (bądź też jej brak) odniosę zmieniając połączenie
> monitora z kartą graficzną z D-Sub na BNC.
>
> AWid

Przy wysokich rozdzielczosciach, duzej ilosci kolorow i zwiazanymi
z tym wysokimi czestotliwosciami przesylanych sygnalow polaczenie
BNC jest lepsze - mniej zaklocen lapie. Ale z doswiadczenia wiem,
ze roznice widac dopiero na monitorze 21 calowym przy rozdzielczosci
przynajmniej tysiac cos tam na tysiac cos tam.
Faktem jest, ze polaczenie BNC uchodzi za 'profesjonalne'.
Jesli Twoj monitor ma 17 cali (a na to wskazuje 17A) to korzysci
nie odniesiez zadnych, przypuszczam.
Aha - zawsze mozesz przeciez wczesniej sprawdzic.

Sebastian

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw
    e-mail:sebal_at_priv.onet.pl