Re: Problem z kart. dzwiek. Zlomtrix

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 15:26:49 MET DST

> Mam plyte asusa tx97-e moja stara karta muzyczna
> (Aztech SG WaveRider32) nie chciala sie za nic
> skonfigurowac, tzn. Po uruchomieniu "zabierala"
> COMa 1 i mysza nie dzialala, zadne cuda nie
> pomogly.
Czy nie byla czasem skonfigurowana na IRQ 4 lub port 3F8?
> Wymienilem ja na tfuu... Zoltrixa AP6400 PnP
> i tu z kolei pod wingroza jest wszystko ok.,
> ale pod dosem nie ma karty. Raz dostaje
> komunikat ze DMA jest nie to, po kolejnej instalacji
> ze IRQ nie to a po nastepnej ze adres nie ten.
> Szlag mnie trafia, niestety nie mam na razie kasy
> na cos porzadniejszego wiec jesli ktos cos by
> mogl doradzic to bede dozgonnie wdzieczny:))
Uruchom setup od karty, jesli jest w miare porzadna to bedzie miala do
wyboru tryb Jumperless - wtedy tylko ustaw port i IRQ i wszystko bedzie
dzialac. Czasami na niektorych kartach mozna zworkami wylaczyc Pay'n'Pray
Win'95 jak tylko zobaczy karte PnP to optymalizuje problemy i jest w tym
naprawde niezly

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com