Problem z kart. dzwiek. Zlomtrix

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 15:11:30 MET DST

Mam plyte asusa tx97-e moja stara karta muzyczna
(Aztech SG WaveRider32) nie chciala sie za nic
skonfigurowac, tzn. Po uruchomieniu "zabierala"
COMa 1 i mysza nie dzialala, zadne cuda nie
pomogly.
Wymienilem ja na tfuu... Zoltrixa AP6400 PnP
i tu z kolei pod wingroza jest wszystko ok.,
ale pod dosem nie ma karty. Raz dostaje
komunikat ze DMA jest nie to, po kolejnej instalacji
ze IRQ nie to a po nastepnej ze adres nie ten.
Szlag mnie trafia, niestety nie mam na razie kasy
na cos porzadniejszego wiec jesli ktos cos by
mogl doradzic to bede dozgonnie wdzieczny:))

Oczywiscie rady odnosnie wczesniej wspomnianego
 WaveRidera ktory zabiera COMa tez mile widziane,
bo jest to karta stara ale jara i nie skalana PnPray`em.

marek