Re: Jeszcze raz podkrecanie proca.

Autor: Ireneusz Brejer (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 10:49:17 MET DST

> Oj nie. Zapłacisz więcej a i tak pewnie dostaniesz przeszlifowany
> K6/166

co do prockow na gieldzie. wystarczy porownac ceny oraz sprobowac
podkrecic jakis 200 czy to
K6 czy Pentium. widac ze sa to szlify z 166. nie wiem jakijest sens
kupywania takiego procka.
zerszta mialem takiego K200 od goscia ktory handluje na gieldzie i za
nic nie dalo sie go
ustawic na wyzsza czestotliwosc. (plyta abit tx)