Re: DO WSZYSTKICH SZPENCJALISTÓW

Autor: The truth will be out there (vino_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 01:45:00 MET DST

> Wg mnie wszystko zalezy od tego gdzie i co sie kupuje. Niestety
> wiekszosc
> ludzi postepuje wedlug dwoch zasad :
> 1. Kupic jak najtaniej sie da nie wazne gdzie
> 2. Kupic najbardziej reklamowany obecnie sprzet.

Wlasnie, zgadzam sie z Toba.

> [...]
> Tutaj na liscie juz niejeden sie pytal co kupic za te dajmy na to 30
> mln.
> I ludzie mu odpowiadali... ja juz nie odpowiadam na to po tym jak sie
> wysililem na jednego faceta, a potem on polazl do pierwszej lepszej
> firmy
> i kupil najgorsza kiche, jaka mozna bylo dostac, ale za to jak
> tanio... To
> po cholere sie w ogole pytac co kupic ?
> Moim zdaniem dopoki kupujacy nie zmienia podejscia to nie ma co
> narzekac
> na firmy. Firma bez klinetow to fpotencjalny bankrut.

No wlasnie. Moj kumpel tez niedawno zastanawial sie nad kupnem
procesora. Mial do wyboru intela 200MMX albo AMD k6. Za AMD dal 150 zl
mniej niz za Intela i co z tego ma ? Slabszego FPU i jak sam twierdzi
Quake wcale mu szybciej nie chodzi niz na poprzednim procesorze !

    Ale tak to jest jak sie kupuje taniej. W przypadku komputerow, tanio
nie znaczy dopbrze ! Ja mam P200MMX Intela i jak dotad nie mialem
zadnych problemow. Chodzi jak brzytwa !

Vino

--
##  ##  ##  ##  ##   ####  IRC nick:   Vino
##  ##  ##  ### ##  ##  ## Channels:   @#pentagon, #polska