Re: Plyta Asus TX97-E

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 00:26:28 MET DST

On 13 Oct 1997 10:30:15 GMT, "LESZEK KACHEL"
<LKachel_at_wel.wat.waw.pl> wrote:

>3. Jakie ustawienia zworek daja 83MHz bo w grupie doczytalem sie ze jest
>choc nie udokumentowane ?

Ano. O ILE PAMIĘTAM:
FS0:2&3
FS1:1&2
FS2:1&2

Ale na wszelki wypadek sprawdź na stronie ASUSa
(http://www.asus.com.tw)

>4. Na plycie sa zlaczki na wentylatory. Podlaczyle sobie swojego ale nie ma
>on sygnalu o ruchu obrotowym. Poniewaz jest tam pomiar predkosci obrotowej
>to wydaje mi sie ze bedzie to jakis uklad optyczny dajacy impuls na obrot.
>Czy ktos widzial takie wentylatory , gdzie i za ile?

Powinien mieć to sprzedawca płyty. A jak nie pytaj u innych
handlującyhc ASUSami.

---
* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !