Plyta Asus TX97-E

Autor: LESZEK KACHEL (LKachel_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 12:30:15 MET DST

Wlasnie zostalem szczesliwym (?) posiadaczem plyty TX97-E i mam kilka
problemow:
1. Mam P-100 Intela (prosze sie nie smiac- bedzie zmiana ale ...) i ze
zdjec
w instrukcji do plyty (str17) wynika ze jest to P54C ale nie wiem czy
ustawic jako 3.5V (VRE) czy 3.4 (STD) - co znacza te skroty?

2. W POWER MANAGEMENT SETUP w opcji Voltage Monitor jest napięcie VCORE i
to jest to co sie ustawia na zworkach (pytanie 1) a następne jest napiecie
+3.3V - z pomiaru plyta widzi 3.4V a zainstalowane oprogramowanie podaje mi
caly czas komunikat bledu ze napiecie jest 3.38V ize jest za wysokie. Co z
tym zrobic ? Czy to moze swiadczyc o uszkodzeniu plyty (bloku regulatora
napiecia)?

3. Jakie ustawienia zworek daja 83MHz bo w grupie doczytalem sie ze jest
choc nie udokumentowane ?

4. Na plycie sa zlaczki na wentylatory. Podlaczyle sobie swojego ale nie ma
on sygnalu o ruchu obrotowym. Poniewaz jest tam pomiar predkosci obrotowej
to wydaje mi sie ze bedzie to jakis uklad optyczny dajacy impuls na obrot.
Czy ktos widzial takie wentylatory , gdzie i za ile?

Za wszelkie odpowiedzi szacownemu gronu specow dziekuje!!!

mail: BOrlinski_at_wel.wat.waw.pl