Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 23:00:44 MET DST

chester <chester_at_kki.net.pl> writes:

> Podobnie Intel definitywnie serią PII zakończy integracje 16
> i 32bit.

Zeby tak juz definitywnie skonczyl z tymi 16 i 32 bitami i zrobil jakis
przyzwoity, _tani_, szybki procesorek 64 bit, a do tego MS by dorobil
Windows NT 64 bit (co by moglo np. pare GB RAMu wirtualnego obsluzyc)...

> Osobiście mnie 32bit są potrzebne jak 5 koło u wozu.

Jasne, w koncu 64 bitowe maszynki istnieja juz od dawna.
Zeby tak jeszcze kosztowaly podobnie do Inteli...

--
Krzysztof Halasa