word i excel 97

Autor: Ryszard Kokot (rysko_at_dskpc180.am.lublin.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 23:13:16 MET DST

Przesiadlem sie z worda szostki na 97 i wiele rzeczy mnie wkurza np:
i pisane pojedynczo wyskakuje zawsze jako duze I. Moze ja jestem
niedouczony albo MS Office 97 felerny.

W Excel 5 prezentacje byly jego skladnikiem i excelowe makra je oslugiwaly.
Teraz makra Excela 97 nie chca zarzadzac Power Pointem, rowniez w
Binderze. Moze znowu czegos nie doczytalem?

Na tej liscie ktos kiedys pytal o przecinek zamiast kropki na klawiaturze
numerycznej w win 95. Odpowiedzi sie nie doczekal. Ja tez na taka odpowiedz
czekalem!

Moze ktorys z uczonych w majkrosofcie kolegow ma te problemy za soba i
zechce sie tym ze mna podzielic?

--
Rysiek
rysko_at_writeme.com