Re: Haslo do AMIBIOS - pilnie!

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 20:20:12 MET DST

Witam

Slawek Wegorzewski <slawekw_at_wonet.com.pl> napisał(a) w artykule
<3444FA12.EBB540BE_at_wonet.com.pl>...
> Maciej Wyczawski wrote:
> [...]
>
> Ale sa takze hasla "serwisowe".
> Np. przyjdzie blondynka (lub biolog) do serwisu i mowi:
> - Panie, haslo wpisalam, ale juz zapomnialam...
>
> I o takie hasla chlowiek sie pyta.
> --

To znaczy, że są dwa hasła?
To znaczy, że Ty możesz wpisać hasło "Slawek" ja "AMI" i bios jest mój,
a w dodatku zmienie Twoje hasło na "Maciek"?
Albo ze mną coś nie tak.
Albo z hasłami w biosie.
Albo z Twoją odpowiedzią.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==
PS. Co do wirusa to mam tremora. Nie jest destrukcyjny ale jaki
upie..wy!!!