Re: DO WSZYSTKICH SZPENCJALISTÓW

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 19:06:23 MET DST

 Nie wiem, ale czy jest to potrzebne "zwyklemu" pecetowiczowi ktory raz na
jikis czas instaluje oprogramowanie lub gra?

Ludzie! Taki jest sprzet dla na s dobry na jaki nas stac, lub inaczej na
jakim pracujemy. Chcialbym miec monitor 20" ale nie mam..... Wiekszosc
listowiczow (sorry za slowo) pieprzy gloputy o sprzecie - tu zgadzam sie z
poprzednikiem, aby cos naprawde wiedziec trzeba zaznajomic sie z cala masa
komputerowego szmelcu. Nikt nie poruszyl np. sprawy takich samych plyt
glownych ale z innym revision czy nowszym badz starszym BIOSem - dlaczego?
Czyzby Ci "fachowcy" nie mieli naprawde duzego dostepu do sprzetu?
Uprzejmie prosze - jezeli sa na liscie - serwisantow firma komputerowych
ktorzy skladaja komputery o podzielenie sie wiedza i informacjami o
roznicach w sprzecie.
Normaly pecetowicz chcialby wiedziec czy konfiguracja taka czy inna bedzie
mu dobrze dzialala, np. mialem klopoty z montazem ZIPa ATAPI na plycie
MicroStar TX - nikt nie pomogl, nawet tzw. oficjalni dystrybutorzy i
przedstawiciele, jedynie co mogli zrobic do wymienic na nowy
egzemplarz...... Po miesiacu ciezkiej walki ZIP dziala.
Ale do dzis dzien nie wiem co to jest za blad ogolny instalatora Win 95
SU99414, od trzech miesiecy tech support Microsoftu miczly jak zaklety,
zaraz odezwa sie glosy ze to normale - nie, nie jest to normalne, wydajemy
ciezki szmal sa software i hardware a mamy same klopoty i bol glowy.

--
KaPeS
Przemek Raczek napisał(a) w artykule <622o78$mq8_at_info.nask.pl>...