Re: 4MB wavetable za 180pln

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 09:53:02 MET DST

Maciej Bartkowiak wrote:

> No przeciez napisalem jak wol, ze RAM-u na karcie nie ma.

Napisales: "...synteze wavetable z probek umieszczanych w RAMie
komputera (poza 4MB ROMu, ktore jest na karcie)."

Z tego wynika tylko, ze probki mozna pobierac z ROMu lub
bezposrednio z RAM-u komputera. Ale nie wynika, ze nie
ma RAMu na karcie, stad moje wnioski.
Skoro karta nie ma RAM-u to jej niska cena staje sie
bardziej 'mozliwa'.

> Probki mozna przechowywac w RAMie systemowym, do ktorego jest
> szybki dostep dzieki PCI.
> A chip Ensoniq jest oryginalny. Oczywiscie przetworniki na
> pewno sa podle,
> ale karta nie jest kradziona, ani z przemytu, bo jedna z firm
> oferuje ja w swoim oficjalnym cenniku (dowolne ilosci)

Swoja droga - interesuje mnie ta karta. W domu mam co prawda
AWE32, ale gdy uslyszalem kiedys jak gra Ensoniq Soundscape,
to przez jakis czas zalowalem, ze nie kupilem tej karty.
Jestem bardzo Ciekaw Twoich wrazen po jej ewentualnym kupnie.

Sebastian

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw
    e-mail:sebal_at_priv.onet.pl