Re: Monitory

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 22:55:14 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

> [...]
>
> Fajne modele macie, szkoda, ze Daewoo sie do nich nie przyznaje (a o Daewoo
> mowa). Ich pietnastki maja 64kHz - daje to 80Hz w 1024x768 i 100Hz w
> 800x600.

Nie przyznaje sie? A skad masz takie wiadomosci. Pisalem juz
w innych postingach wiec powtorze tylko w skrocie - monitory
Daewoo CMC 1509B i 1511B maja maksymalna czestotliwosc odchylania
poziomego 69kHz, co daje dokladnie 1024x768 i 85Hz. I to jest
zalecany przez producenta tryb pracy. Jak pisalem - obraz nie
jest znieksztalcony ani niewyrazny.

> Z mojej strony EOT, bo ile razy mozna to samo pisac...

Pewnie - najwygodniej klapki na oczy i juz. Mozna nie byc na biezaco
z parametrami monitorow co nie przeszkadza autorytatywnie sie o nich
wyrazac i obrazac innych zarzucajac im niewiedze. Ufff...

Sebastian

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw
    e-mail:sebal_at_priv.onet.pl