Re: Instalacja CD ROMu

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 19:27:06 MET DST

Przemek Z (zprzemek_at_polbox.com) wrote:
> Kupilem ostatnio nowa plyte, ASUS TX97 i zauwazylem ze plyta wykrywa moj
> CD ROM (Panasonic 4x) i instaluje go tak jak jest podlaczony czyli na
> Primary Slave. Jednak na tej optymistycznej wiadomosci koniec wiesci o CD.

Po prostu pokazuje ci, co jeszcze jest na kablu... i nic poza tym. Musisz
normalnie zaladowac drivery...

> W Dosie CD nie dostalo zadnej literki i nie chce dziala, Czy wiec ta
> instalacja w BIOSie jest tylko dla picu czy trzeba tez zainstalowac drivery
> pod Dosem tak jak normalnie. Podobnie jest tez pod Windowsem. Nie wiem
> dlaczego ale Win95 nie widzi CD ROMu i go oczywiscie nie obsluguje. Proba
> zainstalowania nowego sprzetu zakonczyla sie tym ze nic nowego nie
> znalazl? Wiec co z nim zrobic?

Wybierz recznie z listy cdrom? A czy sterowiniki do kontrolera dyskow sa
zainstalowane/skonfigurowane?

> Jezeli probuje instalowac drivery ktore dostalem z CD ROMem to zgalasza mi
> blad Divided Overflaw a pod Win95 Blad przepelnienia przy dzieleniu czy cos
> takiego. Na poprzedniej plycie ktora nie widziala CD ROMu tak ustawione
> drivery dzialaly bez problemu. Dlaczego tu nie chcą działac? Czy jest to
> wina plyty, procesora, czo moze moj CD ROM juz jest za stary (albo jeszcze
> jego drivery)?

Raczeh nie jest to problem cdromu. Jezeli pliki nie sa uszkodzone, to raczej
wina pamieci, procesora, plyty...

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland