Instalacja CD ROMu

Autor: Przemek Z (zprzemek_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 19:37:06 MET DST

        Kupilem ostatnio nowa plyte, ASUS TX97 i zauwazylem ze plyta wykrywa moj
CD ROM (Panasonic 4x) i instaluje go tak jak jest podlaczony czyli na
Primary Slave. Jednak na tej optymistycznej wiadomosci koniec wiesci o CD.
W Dosie CD nie dostalo zadnej literki i nie chce dziala, Czy wiec ta
instalacja w BIOSie jest tylko dla picu czy trzeba tez zainstalowac drivery
pod Dosem tak jak normalnie. Podobnie jest tez pod Windowsem. Nie wiem
dlaczego ale Win95 nie widzi CD ROMu i go oczywiscie nie obsluguje. Proba
zainstalowania nowego sprzetu zakonczyla sie tym ze nic nowego nie
znalazl? Wiec co z nim zrobic?
        Jezeli probuje instalowac drivery ktore dostalem z CD ROMem to zgalasza mi
blad Divided Overflaw a pod Win95 Blad przepelnienia przy dzieleniu czy cos
takiego. Na poprzedniej plycie ktora nie widziala CD ROMu tak ustawione
drivery dzialaly bez problemu. Dlaczego tu nie chcą działac? Czy jest to
wina plyty, procesora, czo moze moj CD ROM juz jest za stary (albo jeszcze
jego drivery)? NIe wiem co zrobic, bo nie majac dostaepu do CD Romu nie mam
instalacji Win95 i zadnej mozliwosci doinstalowania driverow pod Win95, bo
nie ma skad ich wziasc!
        Krotko mowiac jestem w kropce i nie wiem co zrobić. Jezeli ktos ma jakies
pomysly to niech pisze na priv....
        Z gory dziekuje...

--
Przemek Z. "Zizi"