Re: Monitory

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 15:57:51 MET DST

Sebastian Maleszewski <sebal_at_priv.onet.pl> wrote:
: Czlowiek pytal, czy 15" Daewoo moze pracowac 85Hz przy 1024x768.
: Ktos kategorycznie odpowiada NIE.
: W takiej sytuacji tak samo kategorycznie musze to NIE zanegowac piszac
: BZDURA, gdyz 'mam kontakt' z monitorami Daewoo 15" pracujacymi w takim
: wlasnie trybie. Juz ponad pol roku.

Z przeplotem czy bez? :-)

A co do DAEWOO ... radze zwocic uwage na jeszcze jeden parametr - pasmo
przenoszenia. np dla modelu 1703 cos 75MHz. Efekt taki ze np w
rozdzielczosci 1024x768 przy 65Hz da sie jeszcze patrzec na monitor,
to przy 72Hz juz niezbyt, mimo ze synchronizacje trzyma.

A takie dobre monitory robili kiedys.

[liczby z pamieci, wiec moglem troche pomylic, ale efekty sie zgadzaja].

: Mniejsza o znanie badz nie znanie sie na temacie.
: I tak najlepiej zweryfikowac wszystko w praktyce.
: Np. w pracy mam monitor 21 cali, ktory przy rozdzielczosci 1024x768 nie
: wyciaga
: nawet 75Hz, lecz 'ledwo' 72Hz. A teoretycznie przeciez monitory 21"
: powinny ciagnac rozdzielczosci ze ho ho.

Urywa sie pozioma czy pionowa synchronizacja?

J.