Re: Problem z Direct X 5.0 i kartą Diamond Monster 3D - precz z HTMLem!!!

Autor: Paweł R. Nadolski (xyzYogurt_at_pitow.wroc.plxyz)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 12:29:18 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote in article

O, teraz zobaczyłem! Szkapa potrafi wysyłać normalne postingi!

> Zainstaluj sobie jakąś porządną przeglądarkę do Newsów
> a nie MS Internet Eraser.

A co ma piernik do wiatraka? (że zacytuję GrzegoSz'a). Ja protesuję
przeciwko zaśmiecaniu dysków i łączy!

> Wysłałem list w trybie "Plain Text" & HTML"

To w HTMLu pisze się na newsach? Tekst w normalnym text/plain jest
równie czytelny, a nawet bardziej. I zajmuje duuużo mniej miejsca!

> i nawet starym ELM-em byś to przeczytał bo najpierw idzie zwykły
> tekst a dopiero na dole HTML.

No i? Przypomnij sobie gromy rzucane (słusznie) na "produkty"
misiowatego za dołączanie (zdaje się, że nawet zgodnie z MIME)
czegoś_tam.dat do przesyłek...

> Tylko Twój wspaniały wyrób Billa Dolaresa tego nie czyta.

To akurat mi się podoba. Niestety - zasysa...

> Uff. Ale mu (Billowi) dowaliłem. Chyba nawet Grzegorz
> Szyszło byłby ze mnie dumny ;-)))))))

Nie wywołuj wilka z lasu ~;-)

Pozdrawiam

--
Yogurt                    mailto:Yogurt_at_pitow.wroc.pl
TiO-357 : http://pitows01.pitow.wroc.pl/home/yss/tio/