Re: Problem z Direct X 5.0 i kartą Diamond Monster 3D - precz z HTMLem!!!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 10:21:30 MET DST

Paweł R. Nadolski wrote:

> Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote in article
> <34423C89.8B64F28A_at_iopan.gda.pl>...
> <CIACH, bo nic nie napisał, choć zajęło to 61 linii>
>
> Chyba oślepłem - "jasność" widzę ~ -(((
> A może białe literki na białym tle... Chyba nie, bo tło mam szare...
>
> AAA, to Szkapa! Ja rozumiem, że ona jest super, hiper, cool itd itp
> Ale HTML na newsach to nieporozumienie!!!

Zainstaluj sobie jakąś porządną przeglądarkę do Newsów a nie MS Internet
Eraser. Wysłałem list w trybie "Plain Text" & HTML" i nawet starym
ELM-em byś to przeczytał bo najpierw idzie zwykły tekst a dopiero na
dole HTML. Tylko Twój wspaniały wyrób Billa Dolaresa tego nie czyta.

Uff. Ale mu (Billowi) dowaliłem. Chyba nawet Grzegorz Szyszło byłby ze
mnie dumny ;-)))))))

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl