Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: chester (chester_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 11:26:56 MET DST

Jaroslaw Lis wrote:

> Moze dlatego ze pamieci potanialy drukarka droga jest, a producent
> ciagle zapomina o tej brakujacej pamieci... Dlaczego to jest
> produkowane bez wystarczajacej ilosci pamieci?
>
> J.

Ostatni raz odpowiadam na ten zarzut. Ile razy można pisać w kółko to
samo.
Zacznę od innego przykładu...

Lato, 40st. C w cieniu a pan Jaś Kowalski kupł w salonie piękną nową i
błyszczącą
Mendę (Renault Megane). Pech chciał, że Jaś musiał w piątkowe popołudnie
przejechać
trasę Bydgoszcz - Olsztyn przez Toruń od strony Łodzi. Pech chciał, że
trafił w upał,
godz. 13.00 i do tego w piątek. W Mendzie Celsjusz minął 70 odwrotnie do
naszego
Jasia, który posuwał się z prędkością 1m/min. Biorąc pod uwagę odległość
do końca
korka perspektywicznie zostało Jasiowi jeszcze jakieś 148 minut.
Qrwa mać klnie Jasio, jakie gówno kupiłem. Jaja się na twardo gotują,
mózg się lasuje,
tapicerka pali, piardnięcie grozi wybuchem !!!
Te debile konstruktory nie wiedzą, że tu w Toruniu stoi się w upały w
korkach ???!!!
Mogli klime za darmo jakąś z nawilżaniem (bo Jasiowa od zwykłej suchej
cery dostaje)...
Biedny Jaś nie wiedział, że właśnie tego dnia zaczęła się promocja i
Mendy za niewielką
dopłatą Klimę z fontanną otrzymują. Jaś nie wiedział, bo słowo promocja
słyszał w
telewizji w reklamie pasty do butów, ale żeby samochodu 25% więcej ???

Wracam do tematu.
Był moment, kiedy w BAZIE LJ5L kosztowały poniżej 1000 PLN netto.
Zamiast biadolić, było kupić wtedy a za oszczędzoną różnicę dodatkowy
moduł pamięci.

-------------------------------- T H E E N D
-----------------------------------

Informacje dodatkowe dla tych, którzy czepiają się gwarancji wersji
standard.

Nazwa urządzenia Firmowa gwarancja HP HP
SupportPack/nr prod.

LaserJet 5L 1 rok w serwisie HP
Poziom 2* H5500A

*Poziom 2
Reakcja na zgłoszenie w następnym dniu roboczym - oznacza rozpoczęcie
naprawy
U KLIENTA w następnym dniu roboczym. Klient korzysta z warunków HP
Support
Packa przez 3 LATA.

                                                Jerzy Łukasiewicz