Re: mp3

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 20:53:32 MET DST

XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) wrote:

> A tak w ogole toktos porownywal binarnie plik mp3 zakodowany z -hq i bez? Bo
> ja porownywalem - roznica jest minimalna, doslownie pojedyncze bajty. Tak
> wiec tio hq mozna sobie darowac...

A na ucho? W koncu tych empegow sie slucha, a nie oglada hex editorem
:-))

Ja mysle sobie zrobic jakies porownanka, ale po pierwsze prymo trzeba
miec jakies dosc wymagajace kawalki, a po drugie prymo trza miec
troche wolnego czasu. No i wyniki beda miarodajne tylko dla mnie :)

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl