Re: WSin95 zabija HD !

Autor: Toczek (Toczek_at_AntySpam.kki.net.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 18:47:06 MET DST

On 13 Oct 1997 08:52:35 GMT, "jokey" <jokey_at_polbox.com> wrote:

>Hey !
> Jestem z torunskiego i naprawde potrzebna mi sensowna rada co z tym G...
>zrobic PLIZ ! Aha moj komp ma plomby :(( (BAZA), dlatego nie moge wyciagnac
>HD i isc z nim do speca, a calego kompa nie mam za bardzo jak przewiesc
>:(((

Naprawde uwazam, ze powinienes przeniesc dokumenty i inne na jakis
zapasowy nosnik (jesli za duzo na dyskietki to przez kabel na omputer
sasiada :), co Ci sie na pewno przyda, jesli dysk jest faktycznie
uszkodzony i za pomoca fdisk zalozyc od nowa partycje, przeformatowac
i instalowac od zera. Jezeli przy formatowaniu dysku bedziesz mial
bady, to zwracam honor :-), a Tobie nie pozostaje nic innego jak z tym
zamknietym komputerem i szeroko rozwarta paszcza :-))) udac sie do
serwisu sprzedawcy. To jedyna sensowna rada jaka przychodzi mi do
glowy.
Pozdrowionka.

--
  Toczek_at_kki.net.pl