Re: WSin95 zabija HD !

Autor: jokey (jokey_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 10:52:35 MET DST

Hey !
 Jestem z torunskiego i naprawde potrzebna mi sensowna rada co z tym G...
zrobic PLIZ ! Aha moj komp ma plomby :(( (BAZA), dlatego nie moge wyciagnac
HD i isc z nim do speca, a calego kompa nie mam za bardzo jak przewiesc
:(((

Toczek <Toczek_at_AntySpam.kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<3441d5de.2482507_at_news.nask.pl>...