Re: Dwa Caviary ?

Autor: Lukasz Jakubowski (megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 12:35:20 MET DST

Tadeusz (tadeuszs_at_boss.com.pl) wrote:
: Cześć.

Czesc.

Sprawdz, czy obydwa dyski sa wykrywane w takim samym trybie, w jakim
pracowaly wtedy, gdy byly na nich tworzone partycje. Chodzi tu np. o LBA,
CHS itp. Mnie kiedys winda przestawila dysk CHS na LBA i dysk diabli wzieli
(tzn tylko logicznie).
Dopiero partition magic (i jego help) pomoglo mi sie zorientowac, co jest
grane. Dalem autodetect przy starcie, dysk sie wykryl OK i wszystko sie
pojawilo jak bylo.

Lukasz