Re: AVER TV - problemy z konfiguracja

Autor: Robert Stefański (stefanski_at_doctorq.com)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 10:21:29 MET DST

On Fri, 10 Oct 1997 11:38:42 +0100, "Darek Bajer" <dbajer_at_polbox.com>
wrote:

>Robert Stefański napisał

>Chyba ci się nie uda, bo te tunery nie mają pasma hyperband
>wykorzystywanego w Tel Kab.
>Napisz jaki to typ karty.
>Darek

Jest to nowa karta oparta na PCI - AVER PC Phone.
Niestety nie ma moliwosci konfiguracji poprzez zmiane pliki aver.ini
gdyz nie sa zapisywane w nim poszczegulne kanaly.

Ale nie jest tak zle udalo mi sie karte poprawnie skonfigurowac
wybierajac w setupie kraj Czechy. Na ich pasmie czestotliwosci
znalazlem wszystkie kanaly z kablowki.

P.S. Tak karta jast calkiem niezna. Oparta o PCI, nie wymaga
zewnetrznego polaczenia z karta graficzna, obraz w okienku, mozliwosc
cupture obrazu i filmu.

REJS