Re: AVER TV - problemy z konfiguracja

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 23:48:01 MET DST

>Chyba ci się nie uda, bo te tunery nie mają pasma hyperband
>wykorzystywanego w Tel Kab.
>Napisz jaki to typ karty.

Z tego co napisal, to ma AVer TV-Phone, a to ma pasmo hyperband,
zreszta w programie do wyszukiwania sa jasno wyszczegolnione opcje
"air" oraz "cable". Sprawdz standardy kodowania obrazu jakie masz
ustawione. Moze sprobuj recznie (nie pamietam, ale sie dalo cos
recznie dostrajac i dodawac). U mnie znalazlo wszystkie kanaly
kablowki.

wp