Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 21:52:17 MET DST

Dnia Sun, 12 Oct 1997 13:46:12 +0200, chester <chester_at_kki.net.pl>
napisał:

>Jak przebiegał proces instalacji ???Jesteś pewien, że masz przewód typu
>Bi Tronics ???
>Problemy, o których piszesz występują w wyniku braku dwukierunkowej
>komunikacji
>pomiędzy drukarką a komputerem.
W lipcu 1996 były inne drivery! W styczniu 1997 przegrałem sobie
nowsze od znajomej z firmy. A i tak działa wyłącznie instalacja custom
na PCL bo domyślna nie lubi polskich znaków. Kabel mam napewno
prawidłowy.

>:))))))))))))))))))))))))))))))))))Obowiązkiem sprzedawcy jest wydać
>sprzęt sprawny i gotowy do pracy.
Też coś podobnego stwierdziłem! A jak przyszło do roszczeń
to dowiedziałem się że w Win 3.11 nie ma żadnych problemów ze
sterownikami. I, że to moja sprawa, że mam W95. Firma handlowa nie
może odpowiadać za software użytkowany przez kupującego drukarkę.

>Firma Hewlett Packard nie obsługuje klienta KOŃCOWEGO !!!Od tego są
>pośrednicy.
Jakoś nigdy nie przepadałem za pośrednikami. Może dlatego, także nie
lubię księży!?

>Prawidłowa reakcja z Twojej strony, chociaż powinieneś zwrócić sięz
>prośbą o prawidłowe zainstalowanie drukarki i... problem z bani.
Jest mały problem! Firma w której kupiłem drukarkę mieści się 20 km od
miejscowości w której mieszkam. Samochodu nie mam, więc jakby
nieporęcznie byłoby dzwigać drukarkę i komputer.

>Oczywiście bzdura !!!Sterownik do Windows 95 DZIAŁA
>!!!!!!!!!!!!!
>Jeżeli masz wątpliwości zapraszam do swojego oddziału.
>Przywieź skrzynkę i drukarkę ze sterownikami. Jeżeli całość
>jest sprawna wyjedziesz z poprawną instalacją.
Trochę daleko.... Ale dzięki za troskę! :))))))))

>Trudno przewidzieć, że obsługa sklepu nie potrafi zainstalować sprzętu,
>który sprzedaje.
Jak to? To chyba normalne? Przynajmniej w Warszawie!

>W porządku. Jeżeli jest tak jak piszesz, po prostu oddaj ją do
>reklamacji. Niema sprzętu, który nie ulega awarii. Mogła się po prostu
>uszkodzić. Chociaż
>z przyjemnością obejrzałbym przed tem grzałkę z tej drukarki :)))))))))
Masz dziwne zainteresowania! Ja bym wolał popatrzyć naprzykład na moją
sąsiadkę ćwiczącą w ogrodze.... Rozumiem! Są gusta i guściki!
A wracając do reklamacji to gwarancja mineła mi trzy miesiące temu.
A szkoda!

>Nie znam tej drukarki, nie wiem też jaki jest sposób transferu danych do
>drukarki.Czy to nie jest przypadkiem GDI ???
Pewnie tak, tylko że jest podłącona do komputera za pomocą złącza DMA
a nie Centronics. Jest też wersja Centronics ale ma 4Mb i działa kilka
razy wolniej.

>A propos generowania długich kodów. Spróbuj waćpan wypełnień
>gradientowych w Corelu
Waćpan nie pier... bo tego programa z dnia na dzień coraz bardziej
nienawidzę. To takie kłębowisko bugów, że aż boli!

>To nie jest spór o kompetencje. Nie wiem skąd wiedziałem, że pracujeszw
>małej firmie poligraficznej. Rzeczywiście odnośnie możliwości 5,6L
>najwięcej pretensji mają małe poligrafie, które szukają taniego
>rozwiązania.
>Cudów po prostu nie ma !!!
A Optra z Lexmarka to co??????????

>To jest drukarka z poziomu Low End !!! Nie Heavy Duty, nie
>poligraficzna.
>Nominalna wydajność do 6000 stron miesięcznie.
Ja wydrukowałem przez 15 miesięcy ze dwa tysiące stron (jeszcze nie
zmieniłem tonera).

>Zastosowanie - małe i średnie biura, użytkownicy domowi potrzebujący
>wysokiej klasy wydruku w czerni.
Tak! Z kryciem też są problemy!

>Domyślnie - nikt w domu nie robi poligrafii.
Znam conamniej kilanaście osób które to robią więc nie jestem
wyjątkiem. A jeśli nawet to zaprzeczającym regule.

Zbyszek Czapnik