Drukarki: sublimacyjne, termo, suchy atr.

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 03:16:10 MET DST

 Dostałem zadanie bojowe: wraz z zestawem komputerowym mam
wybrać do zakupu kolorową drukarkę laserową. A mnie się wydaje,
że to trochę w naszym przypadku wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Chciałbym przekonać szefów, że warto zamiast tego kupić drukarkę
 sublimacyjną, trermotransferową lub coś koło tego, ale niewiele
praktycznie wiem o samych drukarkach (nie jestem informatykiem)
i ich dostępnym asortymencie w Polsce. Możecie mi podpowiedzieć,
gdzie (na gwałt, bo niewiele mi dano czasu) w Internecie znależć
w miarę wyczerpujące wiadomości teoretyczne (najlepiej po polsku)
i dystrybutorów (ceny)?
Dzięki

--
         Lejak