Dystrybucja własnego shareware.

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 23:01:11 MET DST

_Załóżmy_, że napisałem program, który ma szansę zaistnieć za granicą.
Chciałbym rozpowszechniać go w formie shareware. Mam jednak pytanie -
jak w naszym pięknym kraju wygląda kwestia odbierania opłat
rejestracyjnych?
Jakie czynności powinienem przedsięwziąć, żeby ewentualni użytkownicy
mojego programu mogliby zarejestrować go płacąc:
- kartą kredytową
- (euro)czekiem
- gotówką
- "international money order".
Nie zamierzam bawić się w rozsyłanie dyskietek po całym świecie :), ale
raczej w wysyłanie kodów rejestracyjnych e-mailem...

Jak wygląda kwestia dystrybucji programu w Polsce? Jaką formę
dystrybucji najlepiej przyjąć?