Re: WSin95 zabija HD !

Autor: Toczek (Toczek_at_AntySpam.kki.net.pl)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 01:08:25 MET DST

On 10 Oct 1997 19:59:24 GMT, "jokey" <jokey_at_polbox.com> wrote:

>Witam wszystkich !
> Mam maly problem. Win95 OSR2 uszkodzil mi fizycznie!!! twardy dysk ,nie
>mialem jednak wyjscia i musialem zainstalowac go zpowrotem :((( Moj HD ma
>2.1GB, podzielony jest na 2 partycje po c.a. 1GB, teraz winde musialem
>zainstalowac na D:, bo C: posiada prawie 18MB uszkodzonych sektorow, jak
>twierdzi NU for Win95, pytanko : Czym je naprawic, wzglednie ukryc tak,
>zebym mial wreszcie spokuj i mogl korzystac z C: Z checia zassam sobie
>programik do tego celu z Sieci, ewentualnie prosze o nazwy programow ,ktore
>na 100% zalatwia mi ten problem.
> [...]
Zaloze sie o piwo, ze w OSR2 grzebales po dysku z pomoca "poprzedniej
wersji dos" (raz daje sie uruchomic). Zacznij od skasowania i
przeformatowania partycji z badami - nie lubie Ms, ale jesli mialbys
racje, to ludzie wygrywaliby z nimi procesy o ciezka kase :-)))

--
   Toczek_at_kki.net.pl
     ICQ:1007443