WSin95 zabija HD !

Autor: jokey (jokey_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 21:59:24 MET DST

Witam wszystkich !
 Mam maly problem. Win95 OSR2 uszkodzil mi fizycznie!!! twardy dysk ,nie
mialem jednak wyjscia i musialem zainstalowac go zpowrotem :((( Moj HD ma
2.1GB, podzielony jest na 2 partycje po c.a. 1GB, teraz winde musialem
zainstalowac na D:, bo C: posiada prawie 18MB uszkodzonych sektorow, jak
twierdzi NU for Win95, pytanko : Czym je naprawic, wzglednie ukryc tak,
zebym mial wreszcie spokuj i mogl korzystac z C: Z checia zassam sobie
programik do tego celu z Sieci, ewentualnie prosze o nazwy programow ,ktore
na 100% zalatwia mi ten problem.
                Z gory dziekuje !
        P a P a
jesli mozna to prosze pisac na e-mail jokey_at_polbox.com